شناسهٔ خبر: 194775 - سرویس مسکن و شهرسازی

رشد عملکرد سازمان ملی زمین و مسکن در ارزیابی ملی خدمات الکترونیکی کشور

منصوری سازمان ملی زمین و مسکن مدیرکل مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان ملی زمین و مسکن، از رشد چشمگیر این سازمان در ارزیابی ملی خدمات دولت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، مهدی منصوری، مدیرکل مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان ملی زمین و مسکن، از رشد چشمگیر این سازمان در ارزیابی ملی خدمات دولت الکترونیکی خبر داد و گفت: بر اساس گزارش نهایی دوره یازدهم پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی کشور که توسط سازمان اداری و استخدامی منتشر شده است، سازمان ملی زمین و مسکن توانسته با جهشی قابل توجه، در میان ۱۰ دستگاه برتر کشور از نظر بیشترین میزان رشد عملکرد نسبت به دوره قبل قرار گیرد.

منصوری این موفقیت را حاصل مجموعه‌ای از اقدامات فنی و راهبردی دانست و افزود: در ۶ ماه گذشته، سازمان ملی زمین و مسکن اقداماتی تحولی در حوزه دولت الکترونیک و هوشمندسازی به انجام رساند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به راه‌اندازی سامانه سیام (سامانه یکپارچه املاک و مسکن)، پاسخ‌دهی هوشمند به بیش از ۳ میلیون استعلام مالکیت دولتی از طریق گذرگاه ملی خدمات دولت (GSB)، طراحی و پیاده‌سازی داشبورد مدیریتی عملکرد پروژه‌های نهضت ملی مسکن و بازمهندسی و اصلاح فرآیندهای ارائه خدمات بر بستر سامانه‌های BPMS و تعامل با پنجره ملی خدمات اشاره کرد.

وی در پایان تأکید کرد: این رشد عملکردی، نشان‌دهنده ظرفیت بالای سازمان در پیشبرد اهداف دولت در حوزه حکمرانی هوشمند، چابک‌سازی فرایندها و ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی به مردم است.