شناسهٔ خبر: 19567 - سرویس استان‌ها

راهداری نوروزی در بیله سوار استان اردبیل در حال اجراست

خط کشی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار از ادامه برنامه‌های راهداری نوروزی در این شهرستان استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار، ضیا فكری در بازدید از جاده‌های ارتباطی این شهرستان با اعلام این خبر گفت: در ادامه برنامه راهداری نوروزی اكیپ‌های راه و شهرسازی بیله سوار با بازدیدها و گشت‌های انجام شده اقدام به انجام عملیات تیغ‌زنی حریم راه، نصب، بازبینی و شستشوی تابلوهای راهنمایی و رانندگی و همچنین رنگ آمیزی سرعت‌گیرهای مسیرهای مواصلاتی شهرستان می‌نمایند.

وی همچنین به بازبینی و شستشوی تابلوهای راهنمایی و رانندگی و رنگ آمیزی سرعت‌گیرهای مسیر كمربندی شهر بیله سوار اشاره كرد و افزود: عملیات آسفالت این كمربندی به طول ۴.۵ كیلومتر توسط این اداره در تابستان گذشته انجام شده است و با نصب علائم مربوطه نسبت به ایمن‌سازی آن اقدام شده است.

فكری با اعلام اینكه شهرستان مرزی بیله سوار دارای ۶۰ كیلومتر راه اصلی و بیش از ۵۰۰ كیلومتر راه روستایی است، گفت: این شهرستان به دلیل دارا بودن گمرك در ایام نوروز پذیرای مهمانان نوروزی از سراسر كشور و همچنین كشورهای همسایه خواهد بود و راهداری بیله سوار جهت ارائه خدمات در آمادگی كامل است.