شناسهٔ خبر: 196120 - سرویس ریلی

تلاش شبانه روزی کارکنان راه آهن در قاب روابط عمومی/ رسالت جهاد تبیین پیشرفت های ریلی بر عهده شماست

ذاکری مدیرعامل راه‌آهن در نشست صمیمی با کارکنان روابط عمومی راه‌آهن، نقش فعالان روابط عمومی در انعکاس فعالیت های سازمان را بی بدیل ذکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران؛  با حضور جبارعلی ذاکری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن، میرحسن موسوی دیزجی، قائم مقام مدیرعامل راه‌آهن و علی کاظمی منش، معاون توسعه و مدیریت منابع راه‌آهن و علی قنبرزاده، سرپرست روابط عمومی راه آهن، نشست کارکنان روابط عمومی ستاد راه‌آهن به طور حضوری و مناطق به طور بر خط و از طریق ویدئو کنفرانس، ۲۸ اردیبهشت در ساختمان شهدای راه‌آهن برگزار شد.

 ذاکری در این نشست، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به خانواده بزرگ راه‌آهن، تاکید کرد: روابط عمومی راه‌آهن به خلق هنر و انعکاس فعالیت‌های اجرایی همکاران در بخش های مختلف صنعت حمل و نقل ریلی می پردازد.

وی با بیان اینکه با تلاش روابط عمومی راه‌آهن در انعکاس اخبار، ذی نفعان صنعت ریلی در جریان اقدامات قرار می‌گیرند، تصریح کرد: نقش بی‌بدیل فعالان روابط عمومی بر همگان محرز است و به همین دلیل در جلسات مهم، بر ضرورت تدوین پیوست رسانه‌ای تاکید می‌شود.

مدیرعامل راه‌آهن همچنین بر تعامل مناسب با رسانه‌ها اعم از مکتوب و فضای مجازی تاکید کرد.

ذاکری با اشاره به هدفگذاری راه‌آهن برای دستیابی به حمل ۵۴ میلیون تن بار در سال جاری، گفت: در سال گذشته با دیپلماسی ریلی با کشورهای همسایه عضو CIS موفق به ثبت ۵ میلیون تن بار بین المللی شدیم و امیدواریم با همکاری تمام کارکنان، امسال به هدفگذاری ۸ میلیون تن بار بین المللی دست یابیم.

میرحسن موسوی دیزجی، قائم مقام مدیرعامل راه‌آهن نیز در این نشست، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و قدردانی از تلاش همکاران روابط عمومی راه‌آهن در انعکاس اخبار و رویدادهای حوزه ریلی، تاکید کرد: کار در روابط عمومی راه‌آهن، همانند بسیاری از بخشهای صنعت ریلی، پرمسئولیت و استرس زا است.

وی با اشاره به اهمیت شنیدن و انعکاس دقیق اخبار و اطلاع رسانی صحیح و به موقع، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم راه‌آهن را، سفر با قطار می‌شناسند، در حالی که در پشت پرده، تلاش‌های بسیار در شرایط سخت صورت می‌گیرد تا سیر قطارها انجام شود و لازم است با اطلاع رسانی بیشتر مردم را با جزئیات این صنعت آشنا کرد.

برخورد مناسب با مسافران و ارائه خدمات مطلوب به آنها از دیگر موضوعاتی بود که قائم مقام مدیرعامل راه‌آهن بر آن تاکید کرد.