به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مسافران و متقاضیان گرامی می توانند پس از تماس با شماره مذكور(۵۱۴۹-۰۲۱) از خدماتی همچون برنامه حركت قطار، خدمات تمامی شركتهای مسافری ،مراكز فروش بلیت و تعرفه و قوانین مربوط به آن ازجمله استرداد بلیت ،صدور المثنی ،حمل خودرو و توشه و همچنین بلیت بین المللی و اینترنتی ،معرفی ایستگاه ها و ...بهرهمند شوند.
همچنین متقاضیان محترم پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گویا به منظور استفاده از خدمات این سامانه از طریق اطلاعات گویا، فكس، كارشناسان سامانه اقدام كنند.
گفتنی است هموطنان و مسافران عزیزمی توانند با ارسال پیامك به شماره ۵۱۴۹-۰۲۱ نسبت به گزارش مشكلات احتمالی در قطاربه صورت آنلاین اقدام كرده تا متولیان سامانه در كوتاه ترین زمان ممكن اقدامات لازم در خصوص رفع مشكلات را صورت دهند.