شناسهٔ خبر: 19769 - سرویس استان‌ها

استقبال راهداران خنج از مسافران نوروزی

راه اداره راه و شهر سازی لارستان اعلام کرد شهرستان خنج برای نوروز 95 با ایمنی هرچه بیشتر و ارتقای سلامت تردد به استقبال مسافران نوروزی می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس مجتبی اشرفیان رئیس اداره راه و شهرسازی خنج عنوان داشت: راهداران راه و شهرسازی خنج هم‌زمان با نزدیک شدن به سال نو و آغاز سفرهای نوروزی مقدمات حضور پررنگ خود را در جاده‌های حوزه استحفاظی فراهم می‌کنند.         

وی ادامه داد:  در این راستا این اداره از چند ماه قبل از آغاز سفرهای نوروزی، اقدام به ایمن سازی جاده‌ها کرده است.

 مهندس اشرفیان بیان داشت: از اقدامات مهم راه و شهرسازی در راستای پذيرايی از مسافران نوروزی و برقراری سفری شاد و ايمن برای آنان شامل شانه‌سازی محور خنج- پل اسلام‌آباد، نصب چراغ چشمک زن در نقاط پرحادثه، نصب تابلو‌های فسفری اطلاعاتی و محدودیت سرعت در نقاط پرحادثه، اجرای خاکریزی به منظور جلوگیری از واژگونی وسائط نقلیه، خط کشی راه‌های مواصلاتی به طول 150 کیلومتر، نصب بنرهای آگاهی رسانی، شستشوی علائم ایمنی و بوته کنی و تسطیح محورها می‌شود.

رییس اداره راه و شهرسازی خنج همچنین اجرای آسفالت گرم بلوار کهنویه به صورت دو باند رفت و برگشت و مسیر کهنویه- سیف‌آباد خبر داد.