شناسهٔ خبر: 19823 - سرویس استان‌ها

نشست مشترک پلیس راه با مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان

حجت اله غلامی مدیرکل اداره راه و شهرسازی اصفهان اعلام کرد: تعامل بین اداره راه و شهرسازی و پلیس راه و راهور به نفع مردم است که این یکی از بزرگترین اهداف مشترک ماست .

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راه وشهرسازی استان اصفهان، حجت‌اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی در نشستی که در ایام پایانی سال و با حضور فرماندهان پلیس راه شهرستان‌های استان انجام شد گفت: ایجاد ایمنی در جاده‌های استان در ایام نوروز از اهداف مشترک راه وشهرسازی و پلیس راه بوده که امید است در سال جدید اقدامات انجام شده باعث کاهش تصادفات در جاده‌های استان شود.

وی سفرهای بدون بازگشت را از حزن‌انگیزترین سفرها دانست و گفت: اقداماتی که اداره‌کل راه و شهرسازی در سطح جاده‌های استان انجام می‌دهد تنها با مشارکت پلیس بسیار موثر و نمود پیدا می کند و همدلی و همکاری دستگاه‌های زیربط می‌تواند در ایجاد سفری ایمن و بدون حادثه موثر باشد.

رضا رضایی رییس پلیس راهور استان نیز در ادامه اظهار داشت: تعامل و ارتباطی که بین راه وشهرسازی و پلیس راه استان است ارتباط دوسویه ایست که باعث هم افزایی وارتقای توان هردو مجموعه خواهد بود.

رضایی افزود: هر چه تعامل بین این دو مجموعه زیاد باشد سود آن به نفع مردم است که این یکی از بزرگترین اهداف مشترک ماست .

سرهنگ حسین پورقیصری رییس پلیس راه استان نیز در ادامه بیان داشت: سعی می‌شود تا ایمنی و امنیت را در جاده‌های استان با هماهنگی و همکاری دو مجموعه ایجاد نماییم .

وی گفت: طبق قانون امنیت و حفظ و حراست از راهها یکی از اهداف مشترکی بوده که امید است بیش از پیش انجام پذیرد .

فرزاد دادخواه مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این خصوص با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این اداره‌کل گفت: با توجه به کمبود اعتبارات و مشکلات اقتصادی در سال ۹۴ تلاش شد تا پروژه‌ها در استان فعال باشند و کلیه اقدامات انجام شده مشترک، در راستای ایجاد امنیت و افزایش ایمنی در جاده‌ها بوده است.

وی ابراز داشت: پلیس راه و راه و شهرسازی به عنوان دو بال ایمنی ، پرنده خوشبختی را برای مردم هدیه می آورند که امید است در سال جدید سفری خوش برای تمامی مسافرین عازم به استان رقم بخورد .

دادخواه در خصوص ارتقای سلامت رانندگی جاده‌ای و اجبار رانندگان به توقف کوتاه از اسقرار ایستگاه‌های امنیت و سلامت در مبادی استان خبر داد و گفت: در ایام نوروز با اهدا پکیج‌های فرهنگی و پذیرایی از مسافرین سعی می‌شود تا در این راستا گامی برداشته شود./