شناسهٔ خبر: 19974 - سرویس استان‌ها

داریوش نصر خبر داد:

نوروزی شاد و ایمن در جاده‌های آذربایجان غربی/ کنترل و نظارت مستقیم راهداران بر محورهای استان

داریوش نصر گروه های راهداری همراه با پلیس راه برای تحقق سفرهای نوروزی شاد و ایمن تلاش شبانه روزی دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی گفت: راهداران همراه با نیرو های پلیس راه با استفاده از خوروهای سبک راهداری بر وضعیت جاده های استان کنترل و نظارت مستقیم دارند.

داریوش نصر با اعلام اینکه اقدامات گسترده ای در راستای به حداقل رسیدن آمار تصادفات جاده ای استان از ماههای گذشته برنامه ریزی شده است، افزود: در جلسات دوره ای شورای حمل و نقل استان و شورای اداری اداره کل راه و شهرسازی استان بر هماهنگی تنگاتنگ دستگاه های اجرایی و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی تاکید و راهکارهای مناسب ارائه شده است.

وی با تاکید براینکه عملیات راهداری در راههای ارتباطی استان در راستای آماده سازی جاده های استان اجرا شده، تصریح کرد: شستشوي علايم، ساماندهي مبلمان جاده اي و اصلاح و حذف ۱۷ نقطه پرحادثه در راههاي ارتباطي شهرستانها از جمله اقدامات راهداري است.

این مقام مسئول یادآور شد: طرح راهداری نوروزی از اواخر اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه در محورهای مواصلاتی اجرا خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از آمادگی ۶۷ باب راهدارخانه برای اسکان ضروری مسافران خبر داد و تصریح کرد: نمازخانه۳۰ راهدارخانه در جاده های استان تجهیز شده است.

نصر یادآور شد: ۱۹ مجتمع رفاهی بین راهی نیز مجهز به نمازخانه از سوی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان آماده استقبال از مسافران نوروزی است.