به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، مهدی رحیمی راد اظهار داشت: تسهیل خدماترسانی، تکریم ارباب رجوع، ارتقای سطح رضایت مندی مردم و افزایش میزان اعتماد آنها به این دستگاه از مهمترین اهداف و سیاستهای این اداره کل است.
وی افزود: یکی از عوامل ایجاد حس اعتماد به سیستم، پاسخگویی و ارائه گزارش مدیران به ذینفعان و مردم است و به همین منظور از ظرفیت برنامه پخش زنده و لایو پیام رسان ایتا استفاده میشود.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم تصریح کرد: پیش از این و در سالهای گذشته، از این ظرفیت در پیام رسانها و سایر اپلیکیشنها استفاده شده بود که با استقبال مخاطبان همراه بود.
رحیمی راد وجود بستر مناسب برای پخش زنده و لایو از طریق پیام رسان ایتا را مورد توجه قرار داد و گفت: به زودی و طبق اعلام قبلی، هر یک از مسئولین اداره کل راه و شهرسازی استان قم، به صورت زنده، اقدامات و عملکرد خود را به سمع و نظر مخاطبین از جمله متقاضیان مسکن ملی، جوانی جمعیت، خبرنگاران و....خواهند رساند.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم تاکید کرد: هم استانیهای قمی برای مشاهده پخش زنده مدیران این اداره کل، در کانال ایتا به نشانی https://eitaa.com/rahshahrkarimehqom عضو شوند و اطلاع رسانی در خصوص موضوع گزارشها، مسئول مربوطه و زمان آن به صورت هفتگی در کانال ایتای اداره کل به نشانی فوق انجام خواهد شد.