شناسهٔ خبر: 20002 - سرویس استان‌ها

كليه محورهای مواصلای استان خراسان شمالی باز است

برف جاده مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اعلام کرد: كليه محورهاي این استان شاهد بارش برف به صورت پراكنده مي باشدو تردد در كليه محورها برقرار است.

به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی محمد مشتری اظهار داشت: هم اكنون بارش برف به صورت خفيف است و ارتفاعات استان نيز پوشيده از مه است.

مشتری گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی حاکم بر منطقه، راه های ارتباطی این استان باز و آمد و شد در این محورها برقرار است و رانندگان باید هنگام تردد احتیاط لازم را داشته باشند.

مشتری تصريح كرد: راهداران و ماموران راهداری در حال حاضر به جهت انجام عملیات راهداری نوروزی و نگهداری از سطح جاده‌های استان در طول راه‌ها مستقر بوده و آماده ارائه خدمات به رانندگان هستند،لذا از مسافران نوروزي درخواست مي شود همكاري لازم با نيروهاي راهداري و پليس راه را داشته باشند.

وی از تمامی رانندگان خواست تا با سرعت مطئمن حرکت کنند و فاصله طولی را رعایت کنند و از سبقت غیر مجاز بپرهیزند و همچنین وسایل گرمایشی  و زنجير چرخ  و چراغ مه شكن نیز به همراه داشته باشند.

مدير راهداري راه و شهرسازي خراسان شمالي بيان كرد: رانندگان در صورتی كه قصد عزیمت از جاده‌های استان را دارند حتما قبل حركت از طریق مركز مدیریت راه‌های استان به شماره ارتباطی 05832261000 و تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جوی حاكم بر راه‌های استان به صورت لحظه‌ای و در طول شبانه‌روز مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند .