شناسهٔ خبر: 20015 - سرویس استان‌ها

مدیركل راه و شهرسازی گلستان:

برنامه‌ریزی و تعامل ما را در تحقق شعار سال رهبری موفق می‌كند

ابراهيم مبارك قدم مدیركل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: با برنامه‌ریزی منظم و تعامل و همكاری با یكدیگر شعار سال مقام معظم رهبری به منصه ظهور خواهد رسید.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس ابراهیم مبارك‌قدم در نخستین ساعات آغاز سال ۹۵ در بازدید از نحوه فعالیت راهداران در ایستگاه راهداری بزرگراه نوكنده –گرگان در غرب استان با تبریك سال نو به خدمتگزاران عرصه راه و راهداری استان، افزود: از راهداران و عوامل راهداری ستادی و اجرایی اداره كل درخواست می‌شود در سال جدید با حداقل امكانات بیشترین اثربخشی و اثرگذاری را داشته تا بتوانیم شعار سال معظم‌له را عملیاتی كنیم.

وی با آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای كاركنان راه و شهرسازی، از آنان خواست كه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در كشیك‌های خود حاضر شده و به ارائه خدمات به مردم و مسافران بپردازند.

مبارك قدم اظهاركرد: برنامه ریزی شده كه طی ایام نوروز در تمام شهرستان های استان حضور یافته و از روند اجرای فعالیت‌های راهداری نوروزی بازدید و بررسی به عمل آید.

وی متذكر شد: از ۲۵ اسفندماه ۴۴ اكیپ راهداری با توان ۵۲۰ نیرو و عوامل راهداری و ۱۶۷ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در سطح دو هزار و ۸۰۰ كیلومتر از راه های گردشگری و پرتردد استان مستقر شده و در حال خدمات رسانی و عملیات راهداری هستند.

مبارك قدم اضافه كرد: ۲۲ باب راهدارخانه ثابت و سیار استان نیز برای خدمات دهی به مسافران نوروزی تجهیز شده است.

در پایان این بازدید، مدیركل راه و شهرسازی گلستان از نمازخانه بین راهی فاطمه الزهرا(س) شهرستان گرگان نیز سركشی كرد.

استان مرزی و گردشگر پذیر گلستان واقع در شمال ایران افزون بر پنج هزار کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی دارد.

مدیركل راه و شهرسازی گلستان در آغازین ساعات تحویل سال ۹۵  با حضور در محور اصلی نوكنده – گرگان در غرب استان از ۱۴ مسافر ورودی به نیت ۱۴ معصوم با اهدای گل و شیرینی استقبال كرد و به آنان خوشامد گفت.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس ابراهیم مبارك قدم در حین استقبال از مسافران نوروزی با تبریك آغاز سال جدید و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سعادتمندی برای  یكایك آنان، رعایت جوانب احتیاط را ضامن سفری امن و شاد برای آنان و همراهان دانست./