شناسهٔ خبر: 20024 - سرویس استان‌ها

اجرای طرح راهداری نوروزی در بیله سوار/ استقبال از مسافران در ورودی شهر

بیله سوار در راستای طرح راهداری نوروزی، اكیپ های راهداری اداره راه و شهرسازی بیله سوار با استقرار در ورودی شهر بیله سوار به استقبال مسافران نوروزی رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار، بر این اساس ارایه بروشورهای طرح نوروزی و راهنمایی های لازم درخصوص سفری ایمن و بی خطر به مسافران توسط راهداران در ایام نوروزی انجام گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار گفت: خط‌کشی راه‌ها، ساماندهی علائم ایمنی، رنگ‌آمیزی پایه علائم هشداردهنده، شستشوی تابلوها، رنگ آمیزی سرعت گیرها، عملیات لکه‌گیری، تسطیح حریم و پاکسازی حاشیه جاده‌ها و جمع آوری نخاله ها از ورودی شهرهای بیله سوار و جعفرآباد از اقدامات مهم راهداران بیله سواری در ایام نوروز بوده است.

ضیا فكری افزود: راهداران در قالب اکیپ‌های راهداری طبق كشیك‌های مشخص شده با ۱۳ خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در ایام نوروز در طول راه‌های شهرستان با اولویت راه‌های اصلی و پرتردد برای خدمت‌رسانی به مسافران حضور دارند.

وی از مسافران خواست برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها و هم چنین ۰۹۶۲۹ سامانه جامع گردشگری و رسیدگی به شكایات مسافران، به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمایند.