شناسهٔ خبر: 2007 - سرویس استان‌ها

مدیرکل فرودگاه بین المللی زاهدان:

پروازهای زاهدان-شیراز افزایش می‌یابد

هواپیما مدیرکل فرودگاه بین المللی زاهدان گفت: از روز دوشنبه 19 آبان یک پرواز دیگر در مسیر شیراز-زاهدان و بالعکس فعال می‌شود.

به‌ گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌ عمومی فرودگاه بین‌المللی زاهدان، حسن اعرابی‌مقدم مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد پروازهای مسیر زاهدان-شیراز که در طی یک سال گذشته از دو پرواز در هفته به یک پرواز تقلیل یافته بود از نیمه دوم آبان ماه به طور مجدد از سرگیری و افزایش خواهد یافت.

وی گفت: در حال حاضر تنها در روزهای پنجشنبه پرواز شیراز-زاهدان-دبی و بالعکس در حال خدمت‌رسانی به مسافران است که از از دوشنبه 19 آبان ماه یک پرواز دیگر در مسیر شیراز-زاهدان و بالعکس فعال می‌شود.

اعرابی‌مقدم اضافه کرد: این پرواز با یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان انجام می شود که هواپیما دوشنبه هر هفته ساعت۸:۴۰ از فرودگاه شیراز خارج و در ساعت ۱۰ صبح در فرودگاه بین‌المللی زاهدان بر زمین خواهد نشست و مقارن ساعت ۱۰:۳۰ فرودگاه زاهدان را به مقصد شیراز ترک خواهد کرد.

اعرابی‌مقدم ادامه داد: پرواز شیراز-زاهدان-دبی و بالعکس نیز روزهای پنجشنبه هر هفته ساعت ۸:۴۵ از شیراز وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شده و ساعت ۹:۴۰ این فرودگاه را به مقصد دبی ترک می‌کند. پرواز یاد شده ساعت ۱۳:۴۰ ظهر از دبی وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شده و در ساعت ۱۴:۳۰ فرودگاه زاهدان را به مقصد شیراز ترک می‌کند./