شناسهٔ خبر: 201816 - سرویس استان‌ها

اعزام حدود ۱۰ هزارنفر زائر از مبادی اردبیل به مرز مهران

ا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در طرح اربعین حسینی از اعزام حدود ۱۰ هزار نفرزائر از مبادی استان اردبیل به مرز مهران توسط ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری استان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، کلیم اله وثوقی مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های مسافری اردبیل گفت: طرح جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی از ۴ مرداد ماه آغاز و تا ۲۴ مرداد ادامه داشت که در طول اجرای این طرح حدود ۱۰ هزار نفر زائر از مبدا استان اردبیل به مرز مهران اعزام شده اند.

 وی با اشاره به اینکه تمامی امکانات و نیروهای راهداری از ابتدای طرح بسیج و آماده باش بودند تا به نحو احسن کار خدمات رسانی به زوار امام حسین (ع) را انجام دهند افزود: در طول اجرای طرح ۴۴۴ دستگاه اتوبوس از مبادی مختلف استان به مرز مهران برای انتقال زائران اربعین حسینی اعزام شده بودند.

 دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل‌ونقل استان اردبیل با اشاره به حجم تردد در روزهای پایانی طرح، عنوان کرد: تنها در روز ۲۴ مرداد ماه، ۳۱ دستگاه اتوبوس از مبادی استان اردبیل برای جابه‌جایی زائران به سمت مرز مهران اعزام شده است که این نشان‌دهنده فعالیت شبانه‌روزی و تلاش مضاعف برای خدمت‌رسانی به زائران است.

 عضو شورای ترافیک استان اردبیل در ادامه ضمن تقدیر از همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکاران در اجرای هرچه بهتر طرح اربعین، اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که سفری ایمن و راحت را برای زائران فراهم کنیم و در این راستا تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان به کار گرفته شده بود.

 وثوقی همچنین مستقر شدن بیش از ۴۰ نفر از راهداران استان اردبیل با ۲۰ دستگاه ماشین آلات را در مرز مهران یادآور شد و اظهار کرد: در ایام اجرای طرح اربعین حسینی این نیروها به‌صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به مردم و زوار امام حسین (ع) بودند تا در برگشت خود به مقصد مشکلی نداشته باشند.

 عضو شورای اداری استان اردبیل در چهار مرحله به اعزام ۱۹ اکیپ راهداری برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اشاره کرد و ادامه داد: در طول طرح ۶۱ شرکت مسافربری از استان اردبیل شرکت داشتند تا کار جابه‌جایی زوار بدون دغدغه و با آرامش و ایمنی کامل رضایتمندی آنها را فراهم نماید.

 وی اضافه کرد: همکاران ما از طریق سامانه ۱۴۱ به صورت مستمر پایش و رسیدگی به شکایات احتمالی را انجام می‌دادند.