به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحالوبختیاری) سعید خدابخشی اظهار کرد: در سال ۹۸ ردیف ملی احداث راههای روستایی براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی از ردیف ملی به استانی تغییر کرد و این تغییر در رویکرد تامین اعتبار برای چهارمحال و بختیاری با توجه به گستردگی مناطق روستایی پاسخگو نیست.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مصوبه تغییر نحوه تخصیص اعتبارات راههای روستایی و فرعی از محل اعتبارات ملی به استانی، موجب کاهش منابع در این بخش شده است و چهارمحال و بختیاری با توجه به درصد بالای راههای روستایی خود در این خصوص آسیبدیده است.
وی یادآور شد: از سه هزار و ۸۶۰ کیلومتر راههای روستایی، اصلی و فرعی چهارمحال و بختیاری ۷۰ درصد این راهها شامل ۲هزار و ۵۰۰ کیلومتر شامل راههای روستایی و فرعی است.