به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان هرمزگان، اهتمام در خروج تدریجی فروش حضوری بلیت از پایانههای مسافری و تمرکز بر فروش اینترنتی، دستاوردی قابل توجه را برای حوزه حملونقل عمومی استان به همراه داشته است.
بر اساس آمار ثبتشده، در پنجماهه نخست سال ۱۴۰۴ مجموعاً ۳۰۱ هزار و ۲۶۴ بلیت در پایانههای مسافری استان به فروش رسیده است.
از این میزان، ۲۲۲ هزار و ۹۳۵ بلیت بهصورت اینترنتی صادر شده که نشاندهنده رشد ۳۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
این تحول، بیانگر استقبال گسترده مسافران از خدمات نوین فروش بلیت و حرکت شتابان حملونقل عمومی هرمزگان به سمت الکترونیکیسازی خدمات و کاهش مراجعات حضوری است.
افزایش فروش اینترنتی بلیت علاوه بر صرفهجویی در زمان و هزینه مسافران، نقش مهمی در کاهش ازدحام در پایانهها و ارتقای کیفیت خدماترسانی ایفا کرده است.