شناسهٔ خبر: 204898 - سرویس مسکن و شهرسازی

بانک مسکن اعلام کرد؛

استعلام اقامتگاه اصلی مشتریان بانک مسکن از سامانه املاک و اسکان ضروری شد

بانک مسکن بر اساس بخشنامه بانک مرکزی و با هدف اجرای قوانین مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، ارائه برخی خدمات بانکی تنها پس از استعلام اصالت کدپستی مشتریان از «سامانه ملی املاک و اسکان کشور» امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک مسکن، طبق الزامات قانونی، ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات محل سکونت مشتریان بانک مسکن در سامانه املاک و اسکان، پیش‌شرط دریافت خدماتی همچون افتتاح حساب بانکی، صدور دسته‌چک، دریافت انواع تسهیلات و قبول تعهدات است.

بر این اساس، صحت کد پستی و نشانی مشتریان باید با اطلاعات درج‌شده در سامانه مطابقت داشته باشد. بنابراین مشتریان لازم است پیش از مراجعه به شعب، نسبت به ثبت یا اصلاح نشانی اقامتگاه اصلی خود در «سامانه ملی املاک و اسکان کشور» به نشانی amlak.mrud.ir اقدام کنند.