رئيس و معاون سالن ايستگاه
- پاسخگويي مناسب و رفع مشكلات مسافران، پيمانكاران و كاركنان ايستگاه
-نظارت بر حسن ارايه خدمات مناسب به مسافران محترم
- نظارت بر حسن كار كليه تجهيزات ايستگاه
- نظارت بر حسن انجام كار پيمانكاران ايستگاه
- انعكاس مشكلات و نقايص غيرقابل رفع به مديريت ارشد جهت ارايه راهكار
- هماهنگي در خصوص اجراي اقدامات عمراني، تجهيزاتي و خدماتي ايستگاه
- برنامهريزي، هماهنگي و پيگيري براي دريافت پيشنهادهاي مسافران و ايجاد امكانات موردنياز آنان براي خدماتدهي مطلوب
راهنماي مسافر
- ارايه راهنماييهاي لازم به مسافران
- ياريرساني به مسافران مسن و ناتوان
- هدايت مسافران براي استفاده مطلوب از خدمات و امكانات ايستگاهي
-تذكر و راهنمايي لازم به افراد خاطي
-كنترل درهاي ورودي و خروجي
متصدي كنترل بليت
-كنترل بليت مسافر با اوراق شناسايي معتبر
- ممانعت از ورود مسافران بدون بليت و يا داراي بليت غيرمعتبر به سكوها
-رعايت حسن سلوك و برخورد مسؤولانه با مراجعان وكاركنان
- هدايت مسافران داراي بليت مشكل دار به مديريت ايستگاه
متصدي اطلاعات
-پاسخگويي مناسب به سؤالات مراجعان
-راهنمايي و هدايت مراجعان به واحدها و قسمتهاي موردنظر
- اعلام آخرين وضعيت قطارهاي مسافري از طريق سيستم صوتي
-اعلام موارد افراد گمشده و يا پيدا شده از طريق سيستم صوتي
- اعلام پيامهاي عمومي مورد نياز مراجعان ايستگاه از طريق سيستم صوتي
پزشك و بهيار واحد خدمات ويژه
- ارائه خدمات رايگان امدادي به مسافرين، مستقبلين و كاركنان ايستگاه
- جابهجايي مسافرين ناتوان با ويلچر از قطار تا وسيله نقليه جهت خروج مسافر از ايستگاه
-جابهجايي مصدومين قطار توسط آمبولانس "بصورت رايگان" به نزديكترين بيمارستان
متصدي واحد اشياي جا مانده مسافرين در قطار و ايستگاههاي مسافري
- دريافت اشياي جا مانده از مسافرين در قطار و ايستگاه هاي مسافري ، از مهمانداران قطار ، كاركنان ايستگاه يا مسافرين و دادن رسيد اشيا به تحويل دهنده
- ثبت مشخصات اسياي پيدا شده در سيستم كامپيوتري
- ثبت درخواست هاي مسافريني كه اشياي خود را گم كرده اند.
- پي گيري براي پيدا شدن اشياي جا مانده و پاسخ به مسافريني كه اشياي خود را گم كرده اند.
- تحويل اشياي جا مانده مسافرين به صاحبان آنها در قبال اخذ رسيد