شناسهٔ خبر: 205630 - سرویس استان‌ها

برقراری بیش از ۴۳ هزار تماس مردمی با سامانه گویا ۱۴۱ خراسان شمالی

سامانه 141 بیش از ۴۳ هزار تماس مردمی طی شش ماه امسال با سامانه گویای ۱۴۱ خراسان شمالی برقرار شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، هادی بهزادنیا رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در شش ماه نخست سال جاری، ۴۳ هزار و ۸۴۷ تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ ثبت شد همچنین ۴ هزار و ۷۷۴ نفر با اپراتور این سامانه تماس گرفتند.

 وی با اشاره به ثبت ۹۳۸ مورد شکایت مردمی در این سامانه افزود: از این تعداد، ۶۵۸ مورد شکایت باری، ۹۲ مورد شکایت مسافری، ۱۷۳ مورد مشکلات راه، ۶ مورد شکایت ایمنی و حریم راه و ۹ مورد شکایت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بوده است.

 بهزادنیا خاطرنشان کرد: سامانه ۱۴۱ به طور شبانه روزی به عنوان پل ارتباطی مردم با این اداره کل فعال است و نقش موثری در ارتقای ایمنی و خدمات رسانی جاده ای دارد.