شناسهٔ خبر: 205929 - سرویس استان‌ها

تکریم مسافران و ارائه خدمات با کیفیت اولویت فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان

سیستان مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با بیان اهمیت تکریم مسافران و ارائه خدمات با کیفیت به عنوان یک اولویت اساسی به ضرورت احترام به حقوق مسافران و ایجاد محیطی امن و راحت برای آنان اشاره کرد و بر لزوم همکاری تمامی ارگان‌ها و شرکت‌های مرتبط تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، مهدی خسروی مدیرکل فرودگاه های استان در جلسه‌ بررسی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و حفظ شان کرامات انسانی آنان با بیان اهمیت تکریم مسافران و ارائه خدمات با کیفیت به عنوان یک اولویت اساسی به ضرورت احترام به حقوق مسافران و ایجاد محیطی امن و راحت برای آنان اشاره کرد و بر لزوم همکاری تمامی ارگان‌ها و شرکت‌های مرتبط تاکید کرد.

وی نیز ضمن اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته برای بهبود خدمات فرودگاهی، خواستار همفکری و همکاری بیشتر میان تمامی بخش‌ها برای ارتقاء کیفیت خدمات شد.

مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت: هدف اصلی این است که مسافران در فرودگاه های استان احساس راحتی و امنیت کنند و تجربه‌ای مثبت از سفر خود داشته باشند.

گفتنی است این جلسه با حضور معاون دادستان در امور حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، فرمانده هان نظامی و انتظامی، روسای و کارکنان شرکت‌های هواپیمایی مستقر در زاهدان، نمایندگان گذرنامه، بانک ملی و بهداشت و درمان برگزار شد.