شناسهٔ خبر: 20606 - سرویس استان‌ها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با مسئولین راه و شهرسازی:

راه‌های استان بوشهر یكی از بهترین راه‌های كشور است

جاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با مسئولین راه و شهرسازی گفت: راه‌های استان بوشهر یكی از بهترین راه‌های كشور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: راه آهن بوشهر یكی از دغدغه‌های من است از همه شما و مسئولان كشوری و استان می‌خواهم هر چه زودتر راه آهن بوشهر به سرانجام برسد. راه آهن از مركز به سمت جنوب زمانی توجیه پذیر می‌شود كه به سمت بوشهر كه دروازه تجارت دریایی است، كشیده شود.

آیت اله صفایی بوشهری ضمن تشكر و قدردانی از مجموعه راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: راه‌های استان بوشهر یكی از بهترین راه‌های كشور و كم‌نظیر است و همینطور از مجموعه فنی و اجرایی این اداره كل در بحث ساختمان‌های فرهنگی به ویژه ساختمان حوزه علمیه تشكر دارم.

وی افزود: بافت قدیمی استان نیاز به بازنگری و همكاری همه مدیران استان و همیاری مردم دارد تا این بافت با مدیریت صحیح حفظ و نگهداری شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان كرد: مسكن یكی از نیازهای مردم به ویژه جوانان است كه استان ما در ساخت مسكن نسبت به دیگر استان‌ها پیشتاز بوده و جایگاه خوبی دارد.

در ابتدای این دیدار نیز فرزاد رستمی مدیركل راه و شهرسازی استان بوشهر ضمن تبریك حلول ماه رجب خلاصه‌ای از عملكرد این اداره كل را ارائه دادند.