شناسهٔ خبر: 206719 - سرویس استان‌ها

برپایی ۲۴ میز خدمت در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی

درخشان بازرس اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در شش‌ماهه اول امسال ۲۴ مورد میز خدمت با عنوان دوشنبه‌ها با مردم تشکل شده و به مسائل مطرح شده رسیدگی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی آذربایجان شرقی؛ احمد درخشان بازرس اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: ۷۴۹ نفر از مردم شهرها و روستاهای مختلف با مراجعه به اداره کل راهداری استان، درخواست‌های خود را مطرح کردند.

وی خاطرنشان کرد: در میزهای خدمت اداره کل درخواست‌هایی که وجهه قانونی داشت، با نظر مساعد رسیدگی و دستور لازم توسط مدیرکل و معاونان صادر شده و درخواست‌هایی که از نظر قانونی قابلیت رسیدگی نداشت، با روی گشاده به مراجعه‌کننده اعلام می‌شد.

رئیس اداره بازرسی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: برپایی سه مورد میزخدمت در مصلی امام خمینی رحمه‌الله علیه نیز از دیگر اقدامات انجام شده برای ایجاد دسترسی مردم به مسئولان ارشد اداره کل بود که به درخواست‌های ۴۸ نفر متقاضی رسیدگی شد.

درخشان گفت: در نیمه اول امسال تعداد درخواست‌های پاسخ داده شده در سامانه ارتباطات مردم و دولت (سامد) ۳۸۲ مورد بود و دو جلسه نیز مدیران ارشد راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در استانداری حاضر شده و به‌صورت برخط به تماس‌ها پاسخ دادند.

وی افزود: برگزاری جلسات کارگروه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با حضور معاونین و رؤسای امور اداری، انفورماتیک و حراست؛ بازرسی‌های موردی و مستمر پروژه‌های اداره کل در خصوص انجام مناقصات، مراحل عقد قرارداد و اجرای پروژه طبق مقررات و قوانین و انجام امورات بازرسی و تهیه پاسخ و گزارش‌نامه‌های اداره کل بازرسی استان و دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری و بازرسی سازمان از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره بازرسی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی بود.