شناسهٔ خبر: 206910 - سرویس مسکن و شهرسازی

در دیدار مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از ستاد جامع ارتباط مردمی مطرح شد؛

تاکید بر بازبینی درخواست‌های مردمی برای کاهش مسائل مرتبط با حوزه بافت‌های ناکارآمد

بازدید مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در همراهی با مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی از ستاد جامع ارتباط مردمی(میز خدمت) بازدید کرد و در جریان فعالیت این بخش و نحوه پاسخگویی به سوالات مردمی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ناصر رضایی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و مجموعه تحت مسئولیت وی؛ ستاد جامع ارتباط مردمی (میز خدمت)، امروز، یکشنبه ۲۷ مهر، میزبان عبدالرضا گلپایگانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران بود و در جریان این بازدید به تشریح فعالیت‌های ارتباط مردمی پرداخت. 

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان در جریان این بازدید، ضمن ارایه توضیحاتی راجع به سامانه فواد (سامانه فوریت‌های اداری) از دریافت گزارشات مردمی به شکل تلفنی، حضوری و آنلاین و پاسخگویی هم زمان این مرکز به سوالات مردمی سخن گفت.

رضایی از تاکید وزیر راه و شهرسازی برای تقویت فعالیت این ستاد خبر داد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از پاسخگویی شبانه‌روزی این ستاد به درخواست‌های مردمی، گفت: پاسخگویی مستمر ستاد ارتباط مردمی(میز خدمت) سبب شفافیت، کاهش مشکلات و حل مسائل مردم است که نیاز است نقش این ستاد را تقویت کنیم.

گلپایگانی از مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان خواست تا در جلساتی مشترک تحلیل های خود را از موضوعات مسکن و شهرسازی به ویژه ویژه بافت‌های ناکارآمد با معاونان وزیر در این حوزه‌ها مطرح کند تا ضمن پاسخگویی مناسب به مراجعان برای حل مشکلات و مسائل بافت‌های ناکارآمد چاره‌اندیشی شود.

تاکید بر بازبینی درخواست‌های مردمی برای کاهش مسائل مرتبط با حوزه بافت‌های ناکارآمد