شناسهٔ خبر: 20698 - سرویس استان‌ها

معرفی فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی چهارمحال و بختیاری

نشست فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی و املاک توسط سرهنگ علی عباس نژاد فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن معرفی و یگان حفاظت استان چهارمحال و بختیاری به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

استان چهارمحال و بختیاری به عنوان نهمین استانی است که فرمانده یگان حفاظت آن معرفی شده و کار خود را به طور رسمی آغاز کرده است تا بتوان از اراضی و املاک ملی در استان چهارمحال و بختیاری حفاظت کرده و دغدغه مقام معظم رهبری را رفع کرد.

در ادامه قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: از آنجایی که حفظ حقوق بیت‌المال، جلوگیری از تصرف اراضی و کوتاه کردن دست افراد فرصت طلب از اهم وظایف یگان حفاظتی است به دنبال این هستیم که در جهت پیشگیری و حفظ اراضی اقدام به موقع و برخورد قاطع با متصرفان و متجاوزان براساس قانون داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اجرای قانون نیازمند همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها دارد، افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی و قضایی همکاری و تعامل مناسبی برای برخورد با متخلفان در این حوزه داشته باشند که البته این همکاری در گذشته نیز وجود داشته است.

قاسمی گفت: نتیجه همه زحمات شهدای ما قانون اساسی است پس ما ملزم به اجرای قانون و رعایت آن هستیم چرا که همه چیز در قانون پیش‌بینی شده است.

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی، سایر مدیران و نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری نیز  در این مراسم حضور داشتند.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: پس از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل یگان‌های حفاظت از اراضی ملی با پیگیری صورت گرفته این یگان تشکیل شد.

سرهنگ رئیسیان در خاتمه افزود: قطعا زمانی که یگان به موقع به جرایم رسیدگی کند آرامش اجتماعی بیشتر و از وقوع مشکلات نیز کاسته خواهد شد.