شناسهٔ خبر: 207043 - سرویس وزارتی

کریمی تاکید کرد؛

تقویت هماهنگی و انسجام اطلاع‌رسانی در وزارت راه و شهرسازی

ببینید | نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر ضرورت تقویت هماهنگی، هم‌افزایی و انسجام در اطلاع‌رسانی و اجرای سیاست‌های ارتباطی واحد، برگزاری نشست‌های خبری منظم و استفاده مؤثر از شبکه‌های ارتباطی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی با حضور محمودرضا کریمی، سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارتخانه، معاونان مرکز و مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در ساختمان شهید دادمان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، کریمی ضمن خوش‌آمدگویی به مدیران، هدف برگزاری جلسه را تقویت هماهنگی و هم‌افزایی در فعالیت‌های ارتباطی دانست و ابراز امیدواری کرد که این نشست زمینه‌ساز ارتقای نظام اطلاع‌رسانی وزارتخانه در سطح ملی و استانی باشد.

تأکید بر سیاست‌های ارتباطی واحد

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به گستره فعالیت‌های وزارتخانه شامل ۱۷ سازمان و شرکت تابعه و ۲۴۵ واحد روابط عمومی در سراسر کشور، گفت: هماهنگی در تولید پیام، انسجام در اطلاع‌رسانی و تبعیت از سیاست‌های واحد ارتباطی اهمیت مضاعفی یافته است.

وی بر ضرورت برگزاری نشست‌های خبری منظم از سوی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برای تشریح عملکردها، تقویت ارتباط با جامعه دانشگاهی و اعضای هیئت علمی و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های رسانه‌ای در استان‌ها تأکید کرد.

در ادامه نشست، مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه به ارائه گزارش اقدامات اخیر، برنامه‌های پیش‌رو و پیشنهادهای خود در راستای تقویت هماهنگی ارتباطی پرداختند. 

محورهای مطرح‌شده شامل ضرورت هم‌افزایی رسانه‌ای، ارتقای محتوای تولیدی و افزایش تعامل با رسانه‌های ملی و محلی بود.

در این نشست، کریمی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران روابط عمومی، تصریح کرد: فعالیت‌های رسانه‌ای باید به صورت هماهنگ و منسجم انجام شود و از اقدامات جزیره‌ای پرهیز شود، همچنین روابط عمومی‌ها باید با پاسخگویی فعال، تعامل حرفه‌ای با رسانه‌ها و روایت‌گری مستند از دستاوردها، تصویر منسجم وزارتخانه داشته باشند.

وی تأکید کرد: مرکز ارتباطات آماده حمایت آموزشی، محتوایی و ساختاری برای تقویت ظرفیت‌های روابط عمومی‌ها در سراسر کشور است.

کریمی تأکید کرد: روابط عمومی‌ها خط مقدم ارتباط وزارتخانه با جامعه هستند و هر چه هماهنگی و حرفه‌ای‌گری در این شبکه افزایش یابد، اعتماد و تصویر عمومی وزارت راه و شهرسازی نیز ارتقا پیدا خواهد کرد.