شناسهٔ خبر: 20756 - سرویس استان‌ها

مديركل راه و شهرسازی زنجان:

هشت پروژه باقی مانده از مسكن مهر زنجان در دست تكميل است/ ۲۸ هزار و ۵۲۱ واحد مسكونی افتتاح و تحویل شده است

مسکن مهر مديركل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تكميل هشت پروژه باقي‌مانده مسكن مهر در اين استان با جديت در دست انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، كليم‌الله وثوق روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: با برنامه‌ريزي و فعاليت‌های در دست انجام انتظار می‌رود طی نيمه اول امسال به تناسب پروژه‌ها پيشرفت، تكميل و به مرحله بهره‌برداری برسند.

وی ادامه داد: عمليات ساختمانی پروژه ۱۱۵ واحدی آرمان واقع در گلشهر به اتمام رسيده و پيگيری برای نصب انشعاب برق اين مجموعه در دست انجام است.

وثوق درباره پروژه ۱۶۰ واحدی پرديس در منطقه مهرآرا نيز افزود : عمليات ساختمانی اين پروژه نيز به اتمام رسيده و پيگيری اخذ پايان كار از شهرداری و ارسال به ثبت و اسناد جهت گرفتن سند برای آن در دست انجام است.

وی همچنين اضافه كرد: يكی از مشكلات پروژه ۱۶۰ واحدی پرديس كمبود واريزی از سوی برخی از اعضا و متقاضيان است.

وثوق از اتمام عمليات ساختمانی پروژه ۳۶۰ واحدی پرنيان واقع در شهرك پونك نیز خبرداد و افزود: اين پروژه نيز با كمبود واريزی از سوی برخي اعضا و متقاضيان مواجه است و هم اكنون نصب انشعابهای آب و برق و پيگيری اخذ پايان كار از شهرداری برای آن در دست انجام است.

وی اظهار كرد: عمليات ساختمانی پروژه ۱۴۰ واحدی پرمون واقع در كوی ثمين به اتمام رسيده و نصب انشعاب برق و پيگيری جهت اخذ سند انجام می‌شود.
وثوق درباره پروژه ۱۹۲ واحدی سرو واقع در شهرك نانوايان نيز افزود: عمليات ساختمانی اين پروژه با وجود كمبود واريزی برخی از اعضا و متقاضيان در مرحله اتمام است و هم اكنون نصب انشعاب‌های برق و گاز آن در دست اجرا است. 

وثوق افزود: عمليات ساختمانی پروژه ۴۰۰ واحدی مسكن مهر در شهر ابهر نيز به اتمام رسيده و در مرحله نصب انشعاب‌های خدماتی قرار دارد.

مديركل راه و شهرسازي استان زنجان گفت: انتظار می‌رود پروژه‌هايی كه عمليات ساختمانی آن‌ها به اتمام رسيده، با تكميل و نصب انشعاب‌های خدماتی و تكميل واريزی متقاضيان در برخی از آن‌ها، تا پايان خرداد امسال به مرحله بهره‌برداری برسند.

وثوق درباره پروژه‌های ۲۵۰ واحدی هوجستان واقع در پونك و ۶۴۰ واحدی ميلاد واقع در گلشهر نيز اظهار كرد: عمليات ساختمانی اين پروژه‌ها در دست انجام است و اين پروژه‌ها تاكنون بيش از ۸۰ درصد پيشرفت فيزيكی دارند. وی ابراز اميدواری كرد اين دو پروژه نيز تا نيمه سال جاری به مرحله بهره‌برداري برسد و تحويل متقاضيان شود.

از ابتدای اجرای طرح مسكن مهر در استان زنجان تا كنون ۲۸ هزار و ۵۲۱ واحد مسكونی افتتاح و در اختيار متقاضيان گذاشته شده است.

تكميل حدود چهار هزار واحد مسكن مهر در شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر استان زنجان
مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان زنجان نيز به خبرنگار ايرنا گفت: سه هزار و ۹۹۶ واحد مسكن مهر در شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر اين استان تكميل شده است.

احمد حاجی‌زاده افزود: از اين تعداد سه هزار و ۸۹۲ واحد مسكوني در مرحله نازك كاري قرار دارند.

وی به دو پروژه ۶۰ واحدي مسكن مهر در شهرهاي هيدج و چورزق اشاره كرد و ادامه داد: اين پروژه ها تا خرداد سال جاري تكميل و آماده واگذاري مي شوند.

حاجی‌زاده ابراز اميدواري كرد، با تكميل واحدهاي مسكن مهر باقيمانده در سطح استان، زنجان جزو نخستين استان ها در زمينه اتمام و واگذاري پروژه هاي مسكن مهر باشد. 

وی افزود: فرايند واگذاري و قسط بندي ۹۶ درصد واحدهاي مسكن مهر در شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر استان انجام شده است.