شناسهٔ خبر: 207714 - سرویس استان‌ها

️رسیدگی به بیش از ۹۰ درصد شکایات ثبت‌شده در سامانه ۱۴۱ / «۱۴۱» پل ارتباطی مردم با راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه

️رسیدگی به بیش از ۹۰ درصد شکایات ثبت‌شده در سامانه ۱۴۱ / «۱۴۱» پل ارتباطی مردم با راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ️معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از ثبت بیش از ۸۹ هزار تماس در سامانه ۱۴۱ خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد شکایات مردمی ثبت‌شده در این سامانه بررسی و به‌طور کامل رسیدگی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، رحمت جلیلیان معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: طی ۷ ماهه سال‌جاری، در مجموع ۸۹ هزار و ۳۴۱ تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ برقرار شده که از این میان ۲ هزار و ۶۵۶ مورد مربوط به شکایات مردمی بوده است.

️وی افزود: از مجموع شکایات دریافتی ۷۱۳ مورد در حوزه حمل‌ و نقل کالا و ناوگان باری ۴۱۵ مورد، در بخش حمل‌ و نقل مسافر ۱۴۴۰ مورد مربوط به مشکلات گزارش شده و در کمیسیون های پیگیری شده، در محورهای مواصلاتی و ۶۵ مورد در حوزه حریم راه‌ها، ۱۲ مورد مرتبط با پایانه‌های مرزی و ترانزیت و ۱۱ مورد نیز درباره مراکز خدمات رفاهی بین‌راهی بوده است.

️جلیلیان با تأکید بر اینکه ۹۰.۲۵ درصد از شکایات ثبت‌شده، تاکنون به‌صورت کامل رسیدگی و مختومه شده است، تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی سامانه ۱۴۱، ایجاد پل ارتباطی مطمئن و سریع میان مردم و اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای است تا هموطنان بتوانند مشکلات، پیشنهادها و شکایات خود را در زمینه‌های مختلف حوزه راه و حمل‌ و نقل مطرح کنند.

️وی بیان کرد: هموطنان می‌توانند از طریق تماس با این سامانه، ضمن ثبت درخواست یا شکایت خود، کد پیگیری دریافت کرده و از آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع مطلع شوند.

️رحمت جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت و همراهی مردم در گزارش مشکلات جاده‌ای نقش مؤثری در ارتقای ایمنی، بهبود کیفیت خدمات و تسهیل تردد در محورهای مواصلاتی استان دارد.