شناسهٔ خبر: 20790 - سرویس استان‌ها

مدیر راهداری راه و شهرسازی خوزستان:

آماده باش ۵۲ اکیپ راهداری در خوزستان/ جزئیات ریزش کوه محورها

سيل در ايلام مدیر راهداری راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۵۲ اکیپ راهداری از روز چهارشنبه در حالت آماده باش قرار دارند و تا عادی شدن وضعیت استان این آمادگی ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محسن یوسفی در گفتگو با مهر اظهار کرد: از روز چهارشنبه با توجه به پیش بینی هایی که شده بود و همچنین به واسطه بارندگی های بالادست سد دز و کرخه احتمال طغیان رودخانه ها دز و کارون وجود داشت.

وی افزود: ۵۲ اکیپ راهداری از روز چهارشنبه در حالت آماده باش قرار دارند و تا عادی شدن وضعیت استان این آمادگی ادامه خواهد داشت.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: در محور هفتکل به باغملک چندین مرحله ریزش کوه داشتیم ولی خوشبختانه به دلیل آمادگی نیروهای راهداری شاهد انسداد این محور نبودیم. همچنین محور رامهرمز به میداوود نیز وضعیتی مشابه محور هفتکل به باغملک داشت.

یوسفی بیان کرد: راه های روستایی شهرستان دزفول و شوشتر به خاطر طغیان رودخانه به ویژه رودخانه دز خسارت دیدند. پل چهارم دزفول نیز خساراتی را به صورت جزئی متحمل شده است.

وی ادامه داد: پل حمیدیه در محور دزفول به شوش نیز که به خاطر طغیان رودخانه مسدود شده و مسیر محور اندیمشک به دزفول جایگزین شده بود نیز امروز بازگشایی شد.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: شب گذشته محور رامهرمز به بهبهان را که به دلیل بارندگی شدید به صورت مقطعی دچار آبگرفتگی شد، مسدود و دوباره بازگشایی کردیم.

یوسفی یادآور شد: در محورهای اندیکا به تاراز و مسجدسلیمان به اندیکا نیز بارندگی خیلی شدید و ریزش کوه را داشتیم که در این محورها نیز اکیپ های راهداری تا صبح امروز مشغول بازگشایی بودند. خوشبختانه انسداد جاده در این محورها نیز به دلیل حضور به موقع عوامل راهداری نداشتیم.

وی خبر داد: در مجموع خساراتی به جاده های مختلف استان خوزستان وارد شد ولی برای برآورد میزان خسارت های وارده نیاز به بازدید میدانی و کارشناسی داریم.