شناسهٔ خبر: 20831 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در بازدید از پروژه‌های شهرستان جهرم:

منابع مالی احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی جهرم افزایش می‌یابد

بیمارستان جهرم مدیرکل راه و شهرسازی فارس، در بازدید از پروژه‌های شهرستان جهرم از تخصیص منابع مالی خوبی برای ادامه احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی جهرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، مدیرکل راه و شهرسازی فارس به همراه نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان جهرم و جمعی از مسئولان و کارشناسان راه و شهرسازی فارس از پروژه‌های راه و شهرسازی این شهرستان بازدید کردند.

بر اساس این گزارش در این بازدید یک روزه، عملیات راهسازی جهرم – خفر، جهرم – قیر، جهرم – لار و احداث تقاطع غیرهمسطح قطب آباد همچنین عملیات ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی جهرم از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید، خداداد مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی فارس، گفت: عملیات راهسازی محور جهرم – خفر به طول ۳۵ کیلومتر در دست اجراست که ۱۵/۵ کیلومتر از آن تا پایان آبانماه امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص بازدید از محور جهرم – لار افزود: عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح قطب آباد تا پایان اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد و طی برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته انتظار می‌رود تا سوم خردادماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

در ادامه، مقبلی پس از بازدید از پروژه چهار بانده کردن محور جهرم – لار گفت: ۸ کیلومتر دیگر از این محور نیز به زودی به پایان می‌رسد و زیر عبور خواهد رفت. همچنین عملیات احداث زیرگذر تقاطع صادق آباد بر روی محور جدید نیز به زودی آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در پایان بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی جهرم را مورد بازدید قرار داد و گفت: این بیمارستان با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال ساخت است که امیدواریم با تامین منابع مالی، هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.