شناسهٔ خبر: 20871 - سرویس استان‌ها

محور بزرگراه گناوه – دیلم مهمترین پروژه راه و شهرسازی در سطح استان بوشهر

فرزاد رستمی مدیركل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: محور بزرگراه گناوه – دیلم یکی مهمترین پروژه‌های راه و شهرسازی در سطح استان بوشهر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، فرزاد رستمی در دیدار با فرماندار شهرستان گناوه از فعالیت پیوسته پیمانكاران جاده گناوه ـ دیلم خبر داد و گفت: این مسیر، مهمترین پروژه در سطح استان است.

وی افزود: پیمانكار قطعه اول جاده گناوه ـ میشان انتخاب شده و در آینده نزدیك شاهد تجهیز كارگاه و آغاز به كار این طرح خواهیم بود.

رستمی، مطالعه احداث باند دوم جاده بوشهر ـ شیف ـ گناوه را از دیگر طرح‌های مدنظر راه و شهرسازی استان عنوان كرد و گفت: امسال بهسازی راه‌های فعلی و احداث مسیرهای جدید در سطح شهرستان گناوه در دستور كار قرار گرفته است.

فرماندار گناوه گفت: تكمیل پروژه بزرگراه گناوه به دیلم كه با جان و مال مردم سروكار دارد باید تسریع و تمامی مسئولان مربوطه و پیمانكاران با حساسیت و دغدغه بیشتری به آن اهتمام ورزند.

سیدعلی پاك نژاد نیز در این دیدار افزود: موضوع راه‌های شهرستان گناوه بویژه محور گناوه - دیلم از مهمترین دغدغه‌های مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دراین پروژه، گفت: امسال شاهد یك انقلاب در حل مشكلات راه‌های ارتباطی شهرستان گناوه خواهیم بود.

فرماندار گناوه همچنین خواستار جدیت بیشتر راه و شهرسازی برای تعیین تكلیف وضعیت پروژه‌های مسكن مهر این شهرستان شد و بیان كرد: چشم امید متقاضیان برای داشتن سرپناه به این پروژه‌ها دوخته شده و ضروری است با تعامل و همكاری دستگاه‌های اجرایی فعال در این طرح، هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری گناوه خواستار جدیت راه و شهرسازی برای ساماندهی و تعیین تكلیف اراضی پشت دره خرگوشی شد و گفت: تعلل در حل این موضوع در آینده نزدیك مشكلات فراوانی را در زمینه ساخت و سازهای غیرمجاز ایجاد خواهد كرد.

حمزه مسعودی نیا افزود: موضوع زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز در شمال استان بوشهر حساسیت‌های زیادی ایجاد كرده و می‌طلبد كه دستگاه‌های اجرایی ذیربط به این موضوع جدی توجه كنند.

جاده كنونی گناوه به دیلم از نقاط حادثه خیز و پرتردد ارتباطی شمال استان بوشهر است.