شناسهٔ خبر: 208839 - سرویس استان‌ها

پاسخگویی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین به تماس‌های مردمی از طریق سامانه سامد

قزوین مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با هدف رسیدگی و پاسخ‌گویی مستقیم به مشکلات شهروندان، از طریق سامانه برخط ارتباط مردم و دولت در محل استانداری قزوین پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم شریف استان شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، در راستای اجرای سیاست‌های دولت مردمی مبنی بر تقویت ارتباط مستقیم مسئولان با مردم، مجتبی دائی دائی، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامانه سامد – ۱۱۱)، به‌صورت مستقیم پاسخگوی درخواست‌ها، مسائل و مطالبات شهروندان شد.

 در این برنامه که با هماهنگی استانداری قزوین و در چارچوب پاسخگویی شفاف و بی‌واسطه برگزار شد، تماس‌های متعددی از سوی شهروندان از نقاط مختلف استان در زمینه‌هایی مانند طرح نهضت ملی مسکن، تأمین زمین، مسائل حقوقی املاک، پروژه‌های عمرانی و مشکلات مربوط به مسکن محرومین و جوانی جمعیت دریافت و بررسی شد.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن استماع دقیق درخواست‌های مردمی، دستورات لازم برای پیگیری موارد مطروحه را به کارشناسان مربوطه صادر نمود و بر لزوم تسریع در روند پاسخگویی، تکریم ارباب رجوع و پیگیری مؤثر دغدغه‌های مردم تأکید کرد.

 مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین در حاشیه حضور درسامانه سامد بیان داشت: این پاسخگویی‌ها باعث تعامل هرچه بیشتر دولت با مردم می‌شود و فرصت مناسبی را برای همه اقشار مردم جامعه فراهم می‌کند تا با ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران دستگاه‌ها درخواست‌ها و مشکلات خود را بیان کنند.

 دائی دائی هدف از اجرای این برنامه را ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم و برقراری ارتباط آسان و سریع و شفاف بین مردم و مسئولین خواند و گفت: سامد با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات مؤثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی راه اندازی شده است و گامی در جهت برنامه‌های دولت الکترونیک بوده که به روند رسیدگی به درخواست‌های مردمی سرعت می‌بخشد.