به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، جلسه کمیته بهبود و تحول سازمانی و مدیریت عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با حضور اعضای کمیته در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.
در این نشست، اعضا با هدف ارتقای بهرهوری سازمانی، برنامههای اجرایی سال جاری را مرور کرده و روند اجرای مصوبات جلسات پیشین را مورد بررسی قرار دادند.
کارشناسان حاضر در جلسه، با تأکید بر ضرورت بهبود مستمر فرآیندهای اداری و خدمات و فرآیند ها و نیز خدمت برای افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات به مردم مطرح کردند.
همچنین در این نشست، شاخصهای اختصاصی عملکرد دستگاه ارزیابی و مقرر شد بهروزرسانی اطلاعات در درگاههای الکترونیکی اداره کل با هدف تسهیل دسترسی مردم و ارتقای شفافیت در دستور کار قرار گیرد.
در ادامه، گزارش عملکرد ششماهه نخست سال جاری با نگاه تحلیلی و آسیبشناسانه بررسی تا مسیر بهبود و اصلاح برنامههای پیش رو با دقت بیشتری دنبال شود.
اعضای کمیته بر تداوم مسیر تحول و اجرای سیاستهای جدید مدیریتی برای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان تأکید کردند.
