شناسهٔ خبر: 20970 - سرویس ریلی

صبری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی تخفیفات شرکت نورالرضا را تشریح کرد:

جدول تخفیف‌های شرکت نورالرضا به‌مناسبت اعیاد ماه رجب/ اعزام دومین قطار حامل دانشجویان زوج جوان به مشهد

قطار لوکس مدیرعامل شرکت ریلی نورالرضا با تشریح تخفیفات این شرکت به مناسبت اعیاد ماه مبارک رجب از ابتدای اردیبهشت گفت: شرکت نورالرضا برای دانشجویان زوج جوان نیز تخفیف‌های جداگانه ۳۰ درصدی در نظر می‌گیرد.

احمدرضا صبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا به مناسبت اعیاد ماه مبارک رجب تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان و مسافران خود در نظر گرفته می‌گیرد٬ گفت: این تخفیف‌ها برای مسیرهای تهران-مشهد و بالعکس و همچنین مسیر اصفهان-مشهد و بالعکس ۱۰ و ۱۵ درصد خواهد بود.

وی همچنین از ارائه تخفیف‌های ویژه ۳۰ درصدی شرکت نورالرضا در ایام اعیاد ماه رجب برای دانشجویان زوج جوان خبر داد و افزود: این سفرها باید با نهاد رهبری دانشگاه‌ها هماهنگ شود و زوج‌های جوان دانشجو از این طریق به ما معرفی شوند.

وی اظهار کرد: در همین راستا دیروز دومین قطار دانشجویان زوج جوان حامل حدود ۲۵۰ زوج دانشجو ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه راهی مشهد و از این تخفیفات بهره‌مند شدند. پیش از این نیز یک گروه ۴۰۰ نفری با قطارهای این شرکت به مشهد اعزام شده‌ بودند.

وی اضافه کرد: شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا (ع) برای استقبال از این عروس و دامادهای جوان برنامه‌های ویژه‌ای مانند تزئین واگن‌های نور با گل و بادکنک آرایی داخلی واگن‌ها، اهدای شاخ گل و لوح یادبود به عروس خانم‌ها را تدارک دیده است.

وی اظهار کرد: دلیل انتخاب قطار نور از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران به عنوان قطار عروس٬ رضایت از رام اول این قطار، امکانات ویژه و همچنین ایمنی بالای این قطار بود و در آینده نیز این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت. تا پیش از این نهادهای رهبری دانشگاه‌ها برای اعزام دانشجویان به مکه اقدام می‌کردند که از این پس اعزام دانشجویان به مشهد نیز در برنامه نهادهای رهبری دانشگاه‌ها خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ریلی نورالرضا با بیان اینکه کافی است تعداد دانشجویان به گروه‌های ۴۰۰ الی ۵۰۰ نفری برسد اضافه کرد: لازم نیست کل دانشجویان معرفی شده از یک دانشگاه باشد و فقط دو شرط گروهی بودن و معرفی شدن از سوی نهادهای رهبری برای اخذ تخفیف‌ها لازم است.

وی درباره قطارهای ویژه بانوان که مخصوص این شرکت حمل و نقلی است و به تازگی راه‌اندازی شده گفت: این قطارها نیز با توجه به درخواست‌های بالای بانوان مسافر با به‌کار گیری خدمه خانم دوره دیده مهماندار و مسلط به زبان خارجی راه‌اندازی شده است که این واگن ویژه بانوان واگن نخست قطار خواهد بود.

صبری ادامه داد: در صورت استقبال از واگن ویژه بانوان این واگن‌ها را به دو واگن ارتقا می‌دهیم. ضمن اینکه این امتیاز ویژه فعلا برای مسیر تهران-مشهد و بالعکس است ولی در آینده برای مسیر اصفهان-مشهد و بالعکس نیز از این واگن‌های ویژه بانوان استفاده خواهد شد.

شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان است که با داشتن ۵۴ واگن درجه یک مسافری از بهترین قطارهای حال حاضر کشور از نظر ایمنی، آسایش و دارای توانایی سیر با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

جدول تخفیفات به مناسبت اعیاد مبارک ماه رجب