شناسهٔ خبر: 21046 - سرویس استان‌ها

ادامه تلاش راهداران استان ایلام:

ایمن‌سازی محورهای ارتباطی آسیب دیده از سیل در دره شهر ایلام

ریزش برداری تلاش راهداران شهرستان دره شهر برای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی آسیب دیده از سیل شهرستان دره شهر در استان ایلام ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام، بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل خسارت فراوانی به زیرساخت‌های راه در شهرستان دره شهر وارد شده و با تلاش راهداران این شهرستان تمامی راه‌های ارتباطی منطقه باز است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دره شهر در این خصوص گفت: با شروع بارندگی‌های اخیر راهداران این شهرستان با استقرار در محورهای ارتباطی در كمترین زمان نسبت به ریزش‌برداری و ایمن‌سازی جاده‌ها اقدام كردند.

عموزاده با اعلام میزان ۸ میلیارد تومان خسارت وارده به زیرساخت‌های بخش راه شهرستان دره شهر افزود: در چند روز اخیر شاهد ریزش ترانشه‌ها در محورهای مختلف از جمله محورهای اصلی دره شهر- ایلام، دره شهر – آبدانان، دره شهر – پل دختر و محورهای روستایی گرزلنگر، بان زردگ، میدان خلف، پشته مه واز، پشته فرهاد آباد، موسی، خوش قدم و راه‌های روستایی بخش ماژین و راه‌های روستایی شهرستان بدره بودیم كه با تلاش راهداران در كمترین زمان نسبت به بازگشایی محورها اقدام شد و در حال حاضر راهداران این شهرستان در حال ایمن‌سازی محورهای مذكور هستند.

عمو زاده گفت: در چند روز اخیر در مجموع  ۹۰۰۰ مترمكعب ریزش‌برداری و ۸۰۰ مترمكعب خاكریزی در سطح جاده‌های شهرستان به انجام شده و  بازسازی و بهسازی كامل جاده‌های آسیب دیده از سیل شهرستان دره شهر مستلزم تامین اعتبار است.