شناسهٔ خبر: 21070 - سرویس استان‌ها

محدودیت ترافیکی به علت واژگونی محموله ترافیکی در کمربندی عجب‌شیر آذربایجان‌شرقی

محدودیت ترافیکی رئیس اداره راه و شهرسازی عجب شیر آذربایجان‌شرقی گفت: به‌علت واژگونی محموله ترافیکی در کمربندی عجب شیر، محدودیت ترافیکی اعمال شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، رضا سالاری فر افزود: روز سه‌شنبه یک دستگاه تریلی یدک کش که محموله ترافیکی حمل می‌کرد در اثر وزن زیاد محموله و شکسته شدن پایه‌های یدک کش در کمربندی عجب‌شیر نیمه واژگون شده و از حدود ساعت ۱۱ صبح محدوده ترافیکی برقرار شد.

وی گفت: شرایط واژگونی یدک کش کمرشکن بطوری است که یک طرف جاده مسدود شده ولی خوشبختانه عبور وسائط نقلیه از سمت باند سبقت امکان پذیر است که همکاران راهداری با همکاری مأموران پلیس راه تلاش دارند تا نسبت به جابجایی یدک کش و حل مشکل محدودیت ترافیکی در اسرع وقت اقدام نمایند.

رئیس اداره راه و شهرسازی عجب شیر افزوذ: همچنین در این روز پیرو بازدید همکاران راهداری ملاحظه شد که یک دستگاه جرثقیل سنگین در محدوده پمپاژ آب محور آذرشهر به عجب شیر در فاصله ۱۰ کیلومتری شهر عجب شیر وازگون گردید و علاوه بر خسارت کلی به جرثقیل، خساراتی نیز به پل و پایه‌های پل وارد آورده و علت حادثه نیز بی‌توجهی راننده به جلو اعلام شده است که خوشبختانه این حادثه نیز خسار جانی در پی نداشت.