شناسهٔ خبر: 21144 - سرویس استان‌ها

معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه خراسان رضوی خبر داد:

سال ۹۵ ؛ تداوم نهضت آسفالت مشارکتی با استفاده از قیر رایگان

ايمان مقيد معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه واقع در خراسان رضوی از شروع عملیات روکش آسفالت محور تربت حیدریه- رشتخوار- خواف به طول ۸ کیلومتر با استفاده از سهمیه قیر رایگان وزارت راه و شهرسازی جهت آسفالت مشارکتی راه‌های روستایی در طی امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، ایمان مقید با اعلام این خبر اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۷۰ کیلومتر راه روستایی و شهری شهرستان تربت حیدریه با استقبال کم‌نظیر خیرین و مردم این شهرستان آسفالت شد.

وی با اشاره به روکش آسفالت ۶ کیلومتر در ورودی شهر تربت حیدریه از سمت محورها مشهد، گناباد و زاوه در سال گذشته که به منظور زیباسازی ورودی شهر صورت پذیرفت، افزود: در این راستا تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان امری مهم و موثر به شمار می‌رود که موجب پیشرفت مضاعف  این شهرستان خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و  عمل توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و بر لزوم تلاش در راستای تحقق این شعار با اقدام و عمل تأکید کرد و افزود: خوشبختانه توانستیم مقدمات اجرای روکش آسفالت ۸ کیلومتر از محور تربت حیدریه –رشتخوار – خواف را نیز با مشارکت شهرداری این شهرستان فراهم نماییم.

مقید نقش کیفیت راه بر ایمنی و کاهش تلفات جانی و مالی را مهم دانست و تصریح کرد: راه با کیفیت، عامل اثرگذاری بر اقتصاد خانواده‌ها است که ضمن کاهش خطرات جانی و مالی، با کاهش هزینه سفر به معیشت شهروندان کمک می‌کند.