شناسهٔ خبر: 21192 - سرویس استان‌ها

طی سال ۹۴ انجام شد

اجرای بيش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

فریبرز واحدی مدیرکل راه شهرسازی استان تهران در همایش مدیران و پیمانکاران و مشاوران از اجرای پروژه‌های متعدد در حوزه راه، مسکن و شهرسازی طی سال ۹۴ با تکیه به اعتماد، سرمایه و آورده پیمانکاران خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، فریبرز واحدی مدیرکل در جلسه مذکور از پیمانکاران و مشاوران اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با عنوان ذخایر سازمانی یاد کرد و گفت؛ با کمترین دریافتی ها، بزرگترین پروژه ها طی ۵ گذشته محقق شده است.

وی در ادامه گفت: طی ۵ سال گذشته سالانه به طور متوسط ۵۰۰ میلیارد تومان طی هر سال اجرای پروژه در حوزه نگهداری و توسعه راه‌های بزرگراهی، اصلی، فرعی، روستایی، احداث ساختمان دولتی.... انجام شده است.

وی ایجاد انسجام بین مأموریتهای متنوع و واگرا با کمک تیمی از مدیران و همکاری پیمانکاران، ایجاد نظم و انضباط در ۴۶ شهر تهران را از دیگر اتفاقات مثبت خواند.

واحدی در ادامه استفاده از تمامی ظرفیتهای قانونی مثل اوراق اسناد خزانه اسلامی را به عمومی پیمانکاران برای کاهش تعهدات در اسرع وقت توصیه نمود و گفت: طی سال ۹۵ با توجه به شرایط مالی دولت به دنبال ایجاد تعهد جدید نیستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از چشم انداز سخت اعتباری امسال و اجرای سیاستهای انقباضی و در عین حال راهبری پروژه های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اتمام ۱۳ پروژه ساختمانهای دولتی در حوزه فنی و اجرایی خبر داد.

واحدی در بخش دیگری از حرفهایش از اختتامیه مسکن ویژه تهرانسر تا پایان اردیبهشت ماه جاری، روکش بهینه و ایمنی پایدار در حوزه راهسازی و تضمین تا پایان سال آینده، اتمام طرحهای تفضیلی باقیمانده، پایان پروژه های باقیمانده مسکن مهر و ... خبر داد.

وی کاهش ۵۰۰ نفری تلفات تصادفات طی چهار سال اخیر را نتیجه تلاش و مساعی پیمانکاران و مجموعه راه و شهرسازی استان تهران عنوان کرد و گفت؛ دغدغه اصلی من ضمن پی گیری در حوزه های متعدد مالی، رسیدن پیمانکاران به مطالباتشان به عنوان فعالان اصلی اقتصادی کشور است.