شناسهٔ خبر: 2123 - سرویس پربحث‌ترین اخبار

قیمت بلیت قطار تا پایان سال افزایشی ندارد

محسن پورسیدآقایی مدیرعامل شرکت راه آهن با بیان اینکه تاپایان سال افزایش قیمت بلیت قطار نداریم، گفت: برای سال آینده براساس هزینه ها برای قیمت بلیت تصمیم گیری مجدد می شود و مطابق قانون بخش خصوصی مجاز است که قیمت را به راه آهن پیشنهاد داده و ما موظفیم که بر قیمت پیشنهادی کنترل داشته باشیم.

محسن پورسیدآقایی با اشاره به اینکه تاپایان سال افزایش درقیمت بلیت قطار نداریم، به مهر گفت: امسال یکبار افزایش قیمت بنا به درخواست بخش خصوصی انجام شده و تاپایان سال هم دیگر افزایشی نداریم.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی براساس هزینه ها درخواست افزایش قیمت بلیت را به راه آهن می دهد، بیان کرد: برای سال آینده هم براساس هزینه تصمیم گیری مجدد می شود زیرا بخش خصوصی در قانون مجاز است که قیمت را تعیین کند و ما در راه آهن موظفیم که بر قیمت پیشنهادی این بخش کنترل داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت راه آهن با تاکید بر اینکه راه آهن بر قیمت ها نظارت دارد، اظهار داشت: بخش مسافری در راه آهن زیان ده است و افزایش قیمتی که امسال اعمال شد قدری به این شرکت ها کمک کرد ضمن آنکه برای سال آینده هم اگر شرکت هایخصوصی درآمدکافی داشته باشند، افزایش قیمتی را ندارند.