شناسهٔ خبر: 21247 - سرویس استان‌ها

در نیمه اول سال ۹۵؛

بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان شهید قلی‌پور شهرستان بوکان آذربایجان‌غربی

بازدید پروژه توسعه بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید قلی پور شهرستان بوکان در آذربایجان‌غربی با ۹۸ درصد پیشرفت اجرایی آماده تجهیز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، معاون وزیر و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید از پروژه توسعه بیمارستان شهید قلی پور شهرستان بوکان گفت: پروژه توسعه بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید قلی پور شهرستان بوکان با با ویژگی‌های خاص از قبیل اضافه شدن ۱۵۰ تخت بیمارستانی و ۴۰ تخت اختصاصی مراقبت‌های ویژه در نیمه اول امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدجعفر علیزاده با اعلام اینکه بیمارستان شهید قلی پور شهرستانبوکان به عنوان قطب درمان و پزشکی جنوب آذربایجان‌غربی مطرح است، افزود: کارهای اجرایی این پروژه برخلاف تنگناهای مالی انجام شد و آماده تجهیز است.

وی با بیان اینکه ساخت آمفی تئاتر و مخزن جدید آب در دست اقدام است، افزود: ساخت موتورخانه جدید و درمانگاه اختصاصی جزی از برنامه‌های پروژه توسعه بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید قلی پور شهرستان بوکان به اتمام رسیده است.

معاون وزیر و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی همچنین از ساخت ۲۰ هزار تخت اختصاصی مراقبت‌های ویژه در کشور خبر داد و گفت: ساخت و توسعه زیرساخت‌های بخش سلامت از برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان است.

معاون وزیر و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار شهرستان بوکان، نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی از روند اجرای پروژه توسعه بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید قلی پور شهرستان بوکان بازدید کردند.

پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهید قلی پور شهرستان بوکان در زمینی به مساحت ۲۵ هزار و ۳۳۶ مترمربع و با زیربنای کل هفت هزار و ۹۶۹ مترمربع ساخته شده است. اجرای عملیات خاکی و ساخت اسکلت به مبلغ پیمان ۲۳ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال به اتمام رسیده و تکمیل باقیمانده کارهای ابنیه و تاسیساتی به مبلغ پیمان ۸۳ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال در حال اجراست.