شناسهٔ خبر: 21259 - سرویس شرکت‌ها

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

ورود موج بارشی جدید و وزش باد شدید در نواحی شمال غربی از روز چهارشنبه/ بروز بارش‌های پراکنده و رعد و برق در مناطق کوهستانی تهران

باران کارشناس سازمان هواشناسی از ورود موج بارشی جدید و وزش باد شدید در نواحی شمال غربی از روز چهارشنبه خبر داد و گفت: امروز نیز شاهد بروز بارش های پراکنده و رعد و برق در مناطق کوهستانی تهران خواهیم بود.

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح شرایط جوی کشور طی سه روز آینده اعلام کرد: برای امروز و فردا در بخشی از مناطق شمال شرقی و همچنین ارتفاعات البرز، زاگرس مرکزی، جنوبی و ارتفاعات استان کرمان در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب شاهد بارش های پراکنده و خفیفی خواهیم بود.

گودرزی در ادامه از افزایش قابل توجه دما در سواحل دریای خزر از اواخر وقت امروز و طی روز سه شنبه خبر داد و گفت: در این مدت در استان های اردبیل و گیلان نیز شاهد وزش بادهای شدید جنوبی نیز خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین بیان کرد: با ورود موج بعدی از نواحی شمال غربی از اواخر وقت روز چهارشنبه ابتدا در این مناطق و به تدریج از روز پنج شنیه در بخش های غربی شاهد بارندگی هستیم که در استان هایی مانند آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و تا حدودی زنجان با وزش بادهای شدید همراه خواهد بود.

گودرزی در ادامه سخنانش آسمان امروز تهران را کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و همچنین همراه با افزایش ابر در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب اعلام کرد و گفت: در این مدت احتمال بارش های پراکنده و کمی رعد و برق را در مناطق کوهستانی استان تهران نیز انتظار خواهیم داشت.

به گفته وی حداکثر دمای امروز پایتخت نیز ۲۸ درجه سانتیگراد گیش بینی شده است./