شناسهٔ خبر: 21265 - سرویس استان‌ها

ایمن‌سازی راه‌های روستایی در استان همدان

ایمن سازی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین استان همدان از اصلاح پیچ خطرناك جهت ایمنی مسیر راه‌های روستایی و همچنین آزادسازی حریم در محور ویان به کارخانه سیمان و محور پل ساوه با گردنه دخان و محورهای روستایی به مقدار ۱۵۰ كیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، ابوذر میهنی گفت: تعمیر و نصب تابلوهای اطلاعاتی به مقدار ۱۲مترمربع در محور پل ۱۲۳ به تجرک-نصب تابلوی دو طرفه بر پیشانی پل ۱۲۳ از كارهای صورت گرفته این اداره است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین بیان كرد: در این ماه پاكسازی شانه و حریم راه‌ها از نخاله و زباله به مقدار ۵۰ كیلومتر و پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر انجام شده است.

میهنی از نصب گاردریل و حفاظ پل در محور تجرك به مقدار ۲۸ شاخه ، تعمیر و نصب انواع تابلوهای اخطاری و انتظامی به مقدار ۲۰۰ مورد و همچنیین شستشوی علائم ایمنی به مقدار ۶۵۰۰ عدد در كل حوزه در چندین مرحله خبر داد.

وی افزود: شستشوی و پاكسازی ۲۰ كیلومتر گاردریل در محورهای اصلی و فرعی از كارهای صورت گرفته در ماه گذشته است.

میهنی در پایان گفت: پاك كردن و تنظیم قنوها با گریدر به مقدار ۴۰ كیلومتر در كل حوزه، ساماندهی و نصب علائم جان پناه پل و مسیرنما و تابلوهای فلش گروهبانی در محورهای حوزه استحفاظی از اقدامات این اداره در فروردین ماه امسال است.