شناسهٔ خبر: 21269 - سرویس استان‌ها

برگزاری اولین جلسه شورای اداری راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی

توحيد اخلاقی اولین جلسه شورای اداری راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با حضور مدیریت‌ها، روسای ادارات ستادی و شهرستان ظهر دیروز در محل ساختمان شماره ۲ این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، اولین جلسه شورای اداری با حضور مدیریت‌ها، روسای ادارات ستادی و شهرستان ظهر روز یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه در محل ساختمان شماری دو این اداره کل برگزار شد.

بنابراین گزارش، مدیرکل راه و شهرسازی در جلسه اول که با حضور مسئولین و نمایندگان نیروهای شرکتی برگزار شد گفت: بخش اعظم وظایف اداره کل در بخش راهداری بعهده نیروهای شرکتی است که مدیریت‌های راهداری و توسعه منابع تمام توان خود را بکار گرفته‌اند تا این عزیزان بموقع مطالبات خود را دریافت نمایند.

توحید اخلاقی افزود: همکاران اداره حقوقی می‌تواند لایحه‌ای برای تبدیل وضعیت این همکاران تهیه نموده تا به مبادی ذیربط ارسال شود و ما نیز در حد توان و در حیطه قوانین پیگیری‌های مربوطه را انجام خواهیم داد تا بتوانیم مشکلات مطرح شده در این جلسه را مرتفع سازیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: در ادامه جلسه امروز کمیسیون‌های چهارگانه پیش‌بینی شده تا با مشارکت فعال ادارات شهرستان، بحث‌های تخصصی مربوطه بررسی گردیده و ماحصل آن در جلسه آخر توسط دبیران کمیسیون‌های چهارگانه مطرح تا بررسی لازم انجام گرفته و ارائه راهکارهای آن برای اجرا مشخص شود.

اخلاقی ادامه داد: توجه به استفاده بهینه از سامانه‌های وزارت راه و شهرسازی با هماهنگی اداره فناوری اطاعات، توجه به ایمنی راه‌ها و همچنین توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی باید در سال جدید توسط روسای ادارات ستادی و شهرستان مدنظرقرار گرفته و اجرائی شود.

در این جلسه مدیریت‌های راهداری و توسعه منابع نیز گزارشی از فعالیت‌های مربوطه ارائه نمودند.

این برنامه با تشکیل کمیسیون‌های چهارگانه و همچنین جلسه سوم برای بررسی نهائی مصوبات کمیسیون‌ها بپایان رسید.