شناسهٔ خبر: 212738 - سرویس استان‌ها

کاهش ۴۳ درصدی شکایات مسافران جاده‌ای همدان/ جابه‌جایی بیش از ۲.۷ میلیون مسافر در ۹ ماه

پرورشی خرم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از کاهش ۴۳ درصدی شکایات مردمی در بخش حمل‌ونقل مسافری خبر داد و گفت: استان همدان در شاخص رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران، رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.

️به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(همدان)، حمید پرورشی‌خرم با اشاره به عملکرد این اداره‌کل در حوزه حمل‌ونقل مسافری اظهار کرد: بر اساس گزارش تحلیلی سامانه جامع مدیریت سوانح و حوادث جاده‌ای، میزان شکایات ثبت‌شده مردمی در بخش مسافری طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۳ درصد کاهش داشته است.

️وی افزود: در نتیجه بهبود فرآیندهای نظارتی و ارتقای کیفیت خدمات، استان همدان در شاخص رضایتمندی مسافران و ارائه خدمات مطلوب، در جایگاه دوم کشور قرار گرفته است.

️پرورشی ادامه داد: طی ۹ ماهه نخست سال جاری تعداد ۲ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۳۰۹ مسافر در قالب ۲۹۲ هزار و ۲۸۶ سفر از مبدا استان همدان به مقاصد مختلف کشور جابه‌جا شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در بخش جابه‌جایی مسافر ۸ درصد و در تعداد سفرها ۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

️پرورشی‌خرم در پایان تأکید کرد: شهروندان و هم‌استانی‌های گرامی می‌توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت خود در حوزه‌های راهداری، حمل‌ونقل کالا و مسافر را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ مطرح کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط کارشناسان این اداره‌کل مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.