شناسهٔ خبر: 21375 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در بازدید از شهرهای خسارت دیده از سیلاب اخیر:

بازسازی محورهای سیلزده استان خوزستان آغاز شد

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: اهمیت تردد به گونه‌ای است که نمی‌توانیم منتظر تخصیص اعتبار بمانیم و بلافاصله کار خود را آغاز کردیم و به امید تأمین اعتبار با بهره‌گیری از امکانات موجود نسبت به ترمیم نقاط آسیب دیده پرداختیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان خوزستان، منوچهر رحمانی در حاشیه بازدید از شهرهای خسارت دیده از سیلاب اخیر، گفت: جاده‌ها و محورهای ارتباطی استان در سیلاب اخیر دچار خسارت‌هایی شدند.

وی افزود: آسیب‌ها و خسارت محورهای ۵ شهرستان استان سنگین است که این شهرستان‌ها مورد بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی قرار گرفتند.

رحمانی بر لزوم تسریع در تامین اعتبار جهت ترمیم و جبران خسارت‌های سیلاب به جاده‌های استان تاکید کرد.

وی عنوان کرد: فعلا مهمترین کار ما تأمین حداقل عرض و ایمنی در جاده‌‌ها است تا زمانی که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بتواند اعتبارات لازم را برای جبران خسارت‌ها به استان اختصاص دهد.

رحمانی، در خصوص شهرهایی که راه‌های ارتباطی و روستایی آن‌ها در جریان سیلاب اخیر دچار بیشترین خسارت شدند، عنوان کرد: در حال حاضر شهرهای اندیمشک، دزفول، شوش، کارون، اهواز و راه‌های روستایی شمال غرب اهواز و همچنین منطقه شعیبیه در شوشتر بیشترین خسارت را دیده‌اند.