شناسهٔ خبر: 21420 - سرویس استان‌ها

مديرمسكن و ساختمان راه و شهرسازی:

۵۲۰۰ واحد مسكن مهر گلستان تا پايان سال جاری تحويل متقاضيان می‌شود/ انجام بیش از ۸۲درصد تعهدات ساخت مسكن مهر استان

تیموری مدیرمسكن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان اعلام كرد: عمليات احداث پنج هزار و ۲۰۰ واحد مسكن مهر استان تا پايان سال ۹۵ به پايان مي رسد و تحويل متقاضيان مي شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "محمود تيموري" در گفت و گویی خبری گفت:  اين واحدها از مجموع ۹ هزار و ۶۰۰ واحدي است كه در تعهد اداره كل براي ساخت قرار داشته و داراي متقاضي و فعال هستند.

به گفته وي، در حال حاضر چهار هزار و ۴۰۰ واحد مسكن مهر فاقد متقاضي و متوقف شده در استان وجود دارد كه براساس شيوه نامه ابلاغي وزارت راه و شهرسازي در دست تعيين تكليف قرار دارد.

تيموري ادامه داد: در سراسر استان گلستان ساخت ۵۲ هزار و ۲۴۴ واحد مسكن مهر تعهد شده بود كه تعداد ۴۲ هزار و ۶۱۰ واحد از ابتدا تا پايان سال ۹۴ افتتاح شده است.

وي افزود: از ميزان تعهدات ساخت واحد مسكن مهر استان، تعداد ۳۳ هزار و ۷۱۸ واحد سهم شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر جمعيت و تعداد هشت هزار و ۸۴۵ واحد سهم شهرهاي كمتر از ۲۵ هزار نفر جمعيت بوده است.

تيموري، سهم بافت هاي فرسوده استان را از اين واحدها، ۹ هزار و ۶۸۱ واحد ذكر كرد و گفت: از مجموع تعهدات مسكن مهر استان ۱۴ هزار و شش واحد دولتي و در قالب تعاوني و تفاهم نامه سه جانبه و ۳۸ هزار و ۲۳۸ واحد در قالب خودمالكي ساخته شده است.

وي يادآورشد: تاكنون بالغ بر ۸۲ درصد تعهدات ساخت واحدهاي مسكن مهر استان به انجام رسيده است.