شناسهٔ خبر: 21572 - سرویس استان‌ها

بازدید ذیحساب و مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان اردبیل از پروژه‌های شهرستان‌های گرمی و بیله سوار

بازدید ذیحساب طرح‌های عمرانی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل و مدیر فنی و اجرایی این اداره از پروژه‌های اجرایی در شهرستان‌های گرمی و بیله سوار بازدید كردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، در این سفر از پروژه‌های در دست اجرای این حوزه در شهرستان‌های گرمی و بیله سوار بازدید بعمل آمد و از نزدیك در جریان نحوه اجرا و مشكلات موجود در تكمیل این پروژه‌ها قرار گرفتند.

بنا بر این گزارش، پروژه‌های ساختمان معلولین ذهنی مغان واقع در شهرك ولیعصر گرمی، مصلی و مجتمع فرهنگی و هنری گرمی و ساختمان‌های ثبت اسناد و املاك و كتابخانه عمومی شهرستان بیله سوار مورد بازدید قرار گرفت.

یاور مظفری مدیر فنی و اجرایی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل از بلاتكلیفی پروژه احداث ساختمان معلولین ذهنی شهرستان گرمی بدلیل عدم اختصاص اعتبار مناسب در سنوات گذشته ابراز تاسف كرد و گفت: مبلغ ۸ میلیارد ریال اعتبار جهت تكمیل ساختمان اصلی پروژه مذكور از فرمانداری شهرستان گرمی درخواست شده است و چنانچه این اعتبار امسال یا حداکثر ظرف دو سال برای این پروژه تخصیص یابد، تا هفته دولت سال ۹۶ می‌توان آنرا به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رساند.