شناسهٔ خبر: 216652 - سرویس استان‌ها

مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی روز مهندس را تبریک گفت

روز مهندس خراسان شمالی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی در پیامی پنجم اسفندماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمامی تلاشگران این عرصه در راه و شهرسازی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سیدعلی میرکریمی، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی روز مهندس را طی پیامی به جامعه مهندسی استان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

پنجم اسفندماه، سالروز بزرگداشت اندیشمند برجسته ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، فرصت ارزشمندی برای پاسداشت مقام والای مهندسان است؛ فرهیختگانی که با تکیه بر دانش، تعهد و خلاقیت، نقش بی‌بدیلی در توسعه پایدار، عمران شهری، تأمین مسکن و ارتقای زیرساخت‌های کشور ایفا می‌کنند.

بی‌تردید، پیشرفت و آبادانی استان خراسان شمالی مرهون تلاش‌های متخصصان و مهندسانی است که با روحیه مسئولیت‌پذیری و نگاه علمی، در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام برمی‌دارند و آینده‌ای ایمن‌تر و آبادتر را رقم می‌زنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس را به تمامی مهندسان پرتلاش، به‌ویژه مهندسان شاغل در مجموعه دستگاه های اجرایی وزارت راه و شهرسازی در استان و همچنین مهندسین عزیز در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، جامعه مهندسی و فعالان عرصه عمران و شهرسازی استان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون، سلامتی و سربلندی ایشان را مسئلت دارم.