به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، حمزه شاهحسینی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان خنداب گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و اهمیت تسهیل در ترددهای جادهای، افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی در دستور کار راهداران قرار گرفته است.
وی افزود: بهمین منظور، یک نقطه مستعد حادثه در گردنه محمدآباد محور خنداب - ملایر و یک نقطه پرتگاهی در محور خنداب - پلدوآب ایمنسازی و رفع خطر شدند.
رئیس اداره راهداری شهرستان خنداب تصریح کرد: این پروژهها شامل تعریض دو دستگاه پل آبرو، اجرای قرنیز پل و ایجاد هره خاکی بود که علاوه بر افزایش ایمنی موجب جلوگیری از واژگونی احتمالی وسایل نقلیه و در نهایت افزایش سطح بخشندگی حاشیه راه شده است.
شاهحسینی در ادامه بیان کرد: در راستای افزایش سطح ایمنی راهها در آستانه سفرهای نوروزی، عملیات شانهسازی و رفع نقاط پرتگاهی در محور خنداب - پلدوآب نیز در دست اقدام میباشد که تاکنون در بیش از سه کیلومتر از این محور انجام شده است.
