شناسهٔ خبر: 217219 - سرویس مسکن و شهرسازی

تداوم فعالیت‌های اجرایی احداث بیمارستان ۱۶۰ تختی شهرستان نور

علی نوذرپور مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی از تداوم فعالیت‌های اجرایی احداث بیمارستان ۱۶۰ تختی شهرستان نور در استان مازندران در شرایط جنگی آمریکایی_صهیونیستی علیه ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نوذرپور، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی با اشاره به تداوم فعالیت‌های اجرایی سازمان در احداث پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف گفت: در راستای برنامه‌ریزی‌ها و استراتژی سازمان مجری با هدف سرعت‌بخشی و تکمیل پروژه‌های جاری، فعالیت‌های اجرایی احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان نور استان مازندران با جدیت تداوم دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: اسکلت این بیمارستان به صورت کامل به پایان رسیده و قرارداد تکمیلی پروژه در سال جاری منعقد شد.

نوذرپور تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد، در مرحله سفتکاری است و به زودی با فزایش نیروی کار، عملیات اجرایی آن تسریع خواهد شد.

تداوم فعالیت‌های اجرایی احداث بیمارستان ۱۶۰ تختی شهرستان نور