شناسهٔ خبر: 217377 - سرویس استان‌ها

تاکید نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بر تقویت خدمت‌رسانی به مردم

تاکید نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بر تقویت خدمت‌رسانی به مردم در دیدار معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی با نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های حوزه مسکن در استان بررسی شد و بر تداوم و تقویت خدمت رسانی به مردم تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)،غلامرضا کاظمیان، معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی، در سفر به استان خراسان شمالی با حجت‌الاسلام نوری، نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار، کاظمیان گزارشی از مهم‌ترین اقدامات وزارت راه و شهرسازی در خراسان شمالی ارائه کرد و به روند اجرای پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های توسعه شهری و اقدامات انجام‌شده در حوزه تأمین و ساخت مسکن در استان اشاره کرد.
وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های شهری و تسهیل دسترسی مردم به خدمات مسکن از اولویت‌های مهم وزارت راه و شهرسازی است، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تسریع در اجرای پروژه‌ها و ارتقای کیفیت خدمات در استان انجام شده و تلاش می‌کنیم روند پیشرفت طرح‌ها با سرعت بیشتری دنبال شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به برگزاری جلسات مستمر و فشرده در وزارتخانه برای پیگیری امور استان‌ها افزود: در شرایط کنونی کشور، خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و مجموعه وزارت راه و شهرسازی با تمام توان در این مسیر تلاش می‌کند.
در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی نیز با قدردانی از اقدامات انجام‌شده در حوزه راه، شهرسازی و مسکن، بر ضرورت توجه ویژه به نیازهای مردم و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی تأکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌ها در بهبود کیفیت زندگی مردم گفت: هر اقدامی که بتواند به رفاه و رضایت مردم منجر شود، ارزشمند است و مسئولان باید با تلاش مضاعف، روند خدمت‌رسانی را تقویت کنند.
در پایان این دیدار، بر تداوم تعامل و همکاری میان مسئولان استانی و وزارت راه و شهرسازی برای پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی در خراسان شمالی تأکید شد.