به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابطعمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه، شماری از همکاران متقاضی، بهصورت تلفنی با علی کاظمی منش معاون توسعه مدیریت و منابع، حسن صالحی مدیرکل منابع انسانی و تشکیلات و خسرو محمدعلیزاده مدیرکل امور رفاهی و سلامت گفتگو کرده و درخواستهای خود را در زمینههای مختلف از جمله احکام و کارگزینی، حقوق و دستمزد و تغییر نوع استخدام مطرح کردند.
در ادامه، معاون توسعه مدیریت و منابع پس از استماع دیدگاهها و مشکلات مطرحشده، دستور رسیدگی و پیگیری لازم را صادر کرد.
شایان ذکر است همکاران گرامی میتوانند در خارج از زمان جلسات نیز از طریق آیدی @smh11615 در پیامرسان بله، بهصورت ۲۴ ساعته مشکلات، پیشنهادها، انتقادات و دیگر موارد مرتبط با حوزه توسعه مدیریت و منابع را مستقیماً با این معاونت و مدیران کل زیرمجموعه در میان بگذارند و پاسخ دریافت کنند.
